Alla inlägg under maj 2013

Av Caroline - 14 maj 2013 23:52

Dagen då jag fasat över i många år var oundviklig men det var dags.
Min underbara Charmiz fick vandra vidare till dom evigt gröna ängarna.
Saknaden efter henne är så stor och det är så tomt utan henne.
Vi har ju vandrat sida vid sida i så många år.
Men jag tackar med hela mitt hjärta för att jag fått haft så många fina och roliga år tillsammans med henne och jag tackar för att jag fick lära känna denna underbara och kloka dam.
Så jag bär med mig ett dussin med underbara minnen som jag aldrig kommer att glömma.
Charmiz har vart en lärare med ett stort tålamod och en underbar vän som har funnits där när ingen annan fanns och när ingen annan förstod.
Tack min älskade vän för den glädjen du gav mig och tack för alla dessa år som du fanns för mig.
Jag vet att du inte är långt ifrån mig och jag vet att en dag så står du och väntar vid himlavalvets portar och då ska vi än en gång vara tillsammans igen!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards