Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Caroline - 6 juni 2013 10:20

Det kändes som vintern aldrig skulle ta slut men äntligen så är sommaren här!!!
Det blir min första sommar inne i stan vilket känns väldigt konstigt och på samma gång lite sorgligt.
Det är ju tur att jag har min lilla uteplats där jag och Harley kan sitta och bara ta det lite lugnt.

Harley fick följa med ut på landet förra veckan och jag kan lova att det var någon som var helt över lycklig över att få vara med och dessutom springa löst.
Han var så trött dagarna efter, det tar på krafterna när livet leker.
Harley har även inlett sin nya karriär inom entrepenadskapet som grävmaskinist.
Jag har en känsla av att det inte var första gången han åkte grävmaskin.

Gläntan har flyttat till ett annat stall närmre ridhuset och han har stått där nu i en månad.
Han verkar trivas ganska bra med sina nya kompisar.
Det blev ett kärt återseende när han fick träffa sin gamla kärlek Totte. Han släppte inte hennes sida för en sekund.
Men eftersom Totte ska iväg på sommarbete så fick han lära känna grabbarna i stallet, Sandukan, Lotus och Okley.
Jag har alltid tyckt att Gläntan har vart lite halvstor sådär, krympte nu till ponny storlek!
Men allt har gått bra och han har hittat sin plats i den nya flocken. Vilket även gjort honom lugnare.
Till hösten så ska vi vara med på tisdagsträningarna i ridhuset vilket ska bli väldigt spännande.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards